Automobily - služby • okr. Zlín a okolí3. strana

ÚKLIDOVKA-ZLÍN s.r.o.

Zabýváme se čištěním koberců a sedaček. Čistírna koberců a půjčovna čistících strojů na čištění koberců a sedaček. Půjčovna vysavačů a podlahových strojů. Jednorázové a pravidelné úklidové služby pro domácnosti, firmy a bytové domy. Generální úklidy. Mytí …

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

Uklid-Zlin.cz

Naše služby: úklid společných prostor, úklid firem a kanceláří, úklid domácností, mytí a čištění vozidel, mytí oken, čištění koberců a čalounění.

Zdeněk Měřínský

Nabízíme zapůjčení čtyřkolky pro firmy i jednotlivce.

Karavanem s úsměvem

Jsme rodinná půjčovna obytných vozu ze Zlína. Nabízíme plné vybavený vůz s plnou porcí nadstandardní výbavy.

OTEVŘENO (nonstop)

Aracare s.r.o.

Nabízíme: autoservis všech typů automobilů včetně motocyklů, mechanické, elektrikářské a karosářské práce, služby pneuservisu, geometrii, příprava a provedení STK včetně emisí, bezplatnou likvidaci autovraků, čistění interiérů a …

Karel Bazika - úklidové a výškové práce

Zabýváme se úklidem, čištěním koberců, čalounění a kožených sedaček automobilů. Provádíme výškové práce. Půjčovna lešení.

SILMET HP, a.s.

Provoz čerpací stanice pohonných hmot. Možnost uplatnit platební karty, karty DFC a CCS. Čerpací stanice jsou zásobovány výhradně vlastní distribucí SILMET a je tak zajištěna nejvyšší kvalita pohonných hmot. K dispozici je mycí linka a vysavač.

OTEVŘENO (Zavírá v 22:00)

Roman Váňa

Zajišťujeme opravy osobních a nákladních vozidel. Provádíme STK.

AAA AUTO

Nepřekonatelný výběr, výhodné ceny, široké garance a výhodné možnosti financování. Přes 12 000 kvalitních a prověřených aut. Až 24 měsíců garance na mechanický stav vozu, kontrola najetých km. Doživotní záruka legálního původu. Výkup všech modelů a značek, …

SPARROW RACING s.r.o.

Nabídka pronájmu soutěžních vozů pro soutěže rally v České republice.

Bardos, s.r.o.

Půjčovna osobních vozů. Opravy vozidel.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:00)

Autoškola Jančara

Nabízíme řidičské výcviky pro tyto skupiny: motocykly AM, A1, A2 a A, osobní automobily B, nákladní automobily C, CE. Příprava žadatelů k vrácení ŘO. Zajišťujeme dopravně-psychologické vyšetření. Preferujeme individuální přístup k našim žákům, …

Ing. David Chmela

Řidičské průkazy - AM, A1, A2, A, B, B+E, C, C+E, D. Školení řidičů včetně přezkoušení, kondiční jízdy, počítačový trenažér. Zapůjčení veškerých učebních pomůcek zdarma. První opravná zkouška zdarma.

pneu VRANÍK

Protektorování osobních, dodávkových a pneu 4x4. Dodáme pneumatiky pro Vaše osobní auto, dodávku a off road. Možnost on-line objednávek, dodávka po celé ČR do 24 hodin zdarma. Záruka po celou dobu životnosti protektoru. Protektor GREEN DIAMOND.

STK DEKRA

Provádíme technické prohlídky, evidenční kontroly, kontroly vozidel a měření emisí. Naše služby nabízíme pro vozidla kategorií: L, M1, N1, O1, O2. Tým odborně proškolených techniků Vám zaručuje vysokou kvalitu poskytovaných služeb.

Podhoran STK, s.r.o.

Nabídka služeb STK pro traktory a traktorové přívěsy. Ověřování tachografů.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:30)

ASSIST 24 s.r.o.

Odtahová služba – nonstop odtahová služba osobních i nákladních vozidel. Autoservis – jsme smluvní opravnou pojišťovny Allianz. Autopůjčovna – motoristům, jejichž vozidlo je nepojízdné z důvodu dopravní nehody nebo poruchy, nabízíme zapůjčení náhradního …

OMV - automyčka

Nabízíme služby ručního mytí aut a možnost zapůjčení vysavačů. Služby: Samoobslužná ruční automyčka, Mercedes, Volkswagen, Ford, Bmw.

Imex Auto, s.r.o.

Zabýváme se dovozem aut ze zahraničí. Nabízíme financování a pojištění vozidel a jejich dlouhodobý pronájem.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

STK CENTRUM VIZOVICE, s.r.o.

Nabízíme kompletní služby v oblasti technických prohlídek osobních a užitkových vozidel do celkové hmotnosti 3,5 tuny, motocyklů a přípojných vozidel. Provádíme měření emisí všech značek zážehových i vznětových motorů včetně pohonu na LPG.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:30)

Trip ahead

Jsme standardní půjčovna s vlastními obytnými vozy a karavany, které máme plně vybaveny a pečlivě se o ně staráme. Vstřícnost a individuální přístup k zákazníkovi jsou pro nás samozřejmostí, stejně tak jako osobní prohlídka vozu či karavanu předem a detailní …

Autopůjčovna Kmínek

Nabízíme možnost zapůjčení nasledujících vozidel: SUZUKI SX4 1,6i 16V s pohonem všech kol 4x4. Komfortního mikrobusu FORD TOURNEO CUSTOM s možností přepravy až 9-ti osob. Vozidla jsou havarijně pojištěné, klimatizované a v perfektním technickém stavu. Ford …

Wgm rent s.r.o.

Nabízíme k pronájmu nový, luxusně vybavený vůz Ford NobelArt s výkonem 155 hp. Vozidlo disponuje televizí s DVD přehrávačem, tempomatem, plně vybavenou kuchyní a markýzou. Je to pohodlný automobil pro 6 lidí na jízdu i spaní. K řízení obytného vozu …

Paweł Andrzej Grasela

Jsme začínající půjčovna vozíků a autopřepravníků. Zabýváme se půjčováním vozíků jak krátkodobě, tak dlouhodobě. Jsme nastavení na růst a expanzi. V blízké budoucnosti chceme náš sortiment doplnit o další přívěsy, ale také o autodoplňky např. nosiče kol, …

OTEVŘENO (Zavírá v 22:00)

Libor Pilka - Auto XSO

Prodej, výkup a leasing ojetých aut. Čištění interiérů a ruční mytí. Zprostředkování odtahu.

Lenka Haklová

Firma byla založena v roce 2007 na základě živnostenského oprávnění a firma podniká v následujících oborech: ubytovací služby, přípravné a dokončovací práce, specializované stavební činnost, zprostředkování obchodu a služeb, velkoobchod a …

Rentalu

Půjčovnu jsme založili s myšlenkou nabídky produktů, které nelze využít celoročně, ale pouze sezónně. Nemusíte tak řešit problém skladování a velkých jednorázových investic. Aktuálně si můžete zapůjčit kvalitní nosiče jízdních kol, střešní boxy, paddleboardy …

Olena Ivanovna Weissová

Nabídka zapůjčení vozidel, přívěsných vozíků. Poskytování odtahových služeb.

Autoservis Petráš

Zabýváme se veškerými opravami motorových vozidel všech značek bez ohledu na stáří a stav, provozujeme lakovnu-karosárnu, opravy havarovaných vozidel, pneuservis a stanici měření emisí + zajišťujeme přípravu vozidel na STK včetně provedení. Za naše zákazníky …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Autoškola Sába

Nabídka výuky a výcviku žadatelů o získání řidičského oprávnění.

Ivo Ovčáček

Provádíme výuku a výcvik skupin AM, A1, A18 a B. Nabízíme možnost kondičních jízd a předvedení žadatelů ke zkoušce z odborné způsobilosti.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 15:00)

Lenka Bartončíková - čištění interiérů

Firma se zabývá čištěním interiérů vozidel a čalouněného nábytku.

Jiří Chládek

Nabízíme individuální kurzy autoškoly pro skupinu B na vozidle Hyundai Getz 1.5 CRDI a Hyundai Elantra 2.OO GLS.

BEŇO AUTOŠKOLA, s.r.o.

Nabízíme výuku skupin A, A1, AM, B, C, D a T. Poskytujeme kondiční jízdy, školení referentů, obsluhy vysokozdvižných vozíků a řidičů z povolání. Zajišťujeme zájezdovou autobusovou dopravu pro svatbu, sportovní utkání a další.

Václav Králík

Provozujeme půjčovnu a servis přívěsných vozíků. Prodáváme vozíky značek Maro, Vezeko či Agados.

Car ok STK, s.r.o.

Nabídka služeb STK, stavby a přestavby vozidel.

FLY UNITED s.r.o.

Všechny služby související s cestováním pro pracovní i soukromé účely – letenky, ubytování, jízdenky, cestovní pojištění, víza, transfery, pronájmy aut, parkování na letišti, zájezdy, plavby, kongresy a akce.