Kultura a společnost • Zlínský kraj a okolí7. strana

Městská knihovna Rožnov pod Radhoštěm

Nabídka knihovnických služeb. Možnost využití hudebního koutu, studovny, čítárny a internetu pro veřejnost.

Art centrum DAGI

Provozujeme výtvarný ateliér a pořádáme výstavy. Vyrábíme ledové, dřevěné i pískové sochy či keramiku. Zajišťujeme soutěž mezi profesionálními výtvarníky nebo školními týmy.

ZAVŘENO (Otevírá v 08:00)

Informační centrum Velké Karlovice

Provoz knihovny s možností připojení k internetu.

ZAVŘENO (Otevírá v 07:30)

Místní knihovna Horní Bečva

Nabídka knihovnických služeb. Možnost využití internetu a barevné tiskárny.

ZAVŘENO (Otevírá v 12:00)

Památník Velké Moravy

Památník slováckého muzea. Vybudován nad základy hřbitovního kostela z 9. století.

ZAVŘENO (Otevírá v 09:00)

Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně

Výstava stálé expozice S inženýry Hanzelkou a Zikmundem pěti světadíly. V muzeu se nachází pamětní síň Františka Bartoše. Pořádání výstav a přednášek.

Obecní knihovna Nezdenice

Nabídka knihovnických služeb a veřejného internetu.

ZAVŘENO (Otevírá v 13:00)

Leona Řezáčová

Provádění olejomaleb, maleb na stěny místností dle různých motivů, kreseb a grafických návrhů.

Nová Akropolis z.s.

Jsme mezinárodní organizace, která nabízí ideál trvalých hodnot, aby přispěla individuálnímu a kolektivnímu rozvoji prostřednictvím jednání ve třech oblastech: filozofii, kultuře a dobrovolnictví. Organizujeme přednášky, výukové kurzy, vydáváme vlastní …

ZAVŘENO (Otevírá v 18:00)

Artrium s.r.o.

Prodejní galerie výtvarného umění pořádající velké samostatné výstavy a prodávající kvalitní díla známých českých i světových výtvarníků, současných i nežijících. K jejím aktivitám patří též nákup uměleckých děl, sběratelských artefaktů a hodnotných …

ZAVŘENO (Otevírá v 10:00)

Petr Koval Photography

Jako portrétní a svatební fotograf působím po celé republice a také v zahraničí.

Agleia.cz

Ruční česká výroba oděvů a umělecká tvorba. Originální, jedinečná, kreativní, umělecká, praktická a pro všechny. Každičký kousek je české výroby, originální, ručně a s láskou tvořený. Tvoříme srdcem. Služby: Výdejní místo.

ZAVŘENO (Otevírá v 09:00)

Kino Napajedla

Nabízíme projekce s 2D, 3D a také s unikátním 3D zvukem. Promítáme premiéry a novinky filmových pláten a rodinné filmy, nechybí filmový klub pro náročného diváka Kino Art a Kino Cykly, filmový klub pro seniory Kino Senior, filmový klub pro děti Bijásek, …

Hotel Alexandria - Noční klub

Provozujeme noční klub s dobovou atmosférou a živou hudbou s kapacitou 85 míst. V prostorech klubu se pořádají školení a semináře. Nabízíme možnost pořádat také soukromé společenské akce.

Muzeum v přírodě – Skanzen Rochus

Provozujeme skanzen lidové architektury Uherskohradišťka. Návštěvníci se u nás mohou seznámit s etnografickou oblastí uherskohradišťského Dolňácka, s tradičním stavitelstvím, bydlením, způsoby zaměstnání a obživy, odíváním, výtvarnou kulturou, zvyky, obyčeji …

Hudební skupina Duha

Kapela DUHA nabízí kvalitní hudební produkci na svatbě, plese, večírku, oslavách a jiných akcích. Hrajeme pop, rock, country, swing a dechovku. Profesionální úroveň i přístup.

Uherské Hradiště

Cimbálová muzika Josefa Marečka, o. s.

Nabízíme hudební produkci pro svatby, narozeniny, formální i neformální firemní akce a plesy. Hrajeme lidové moravské písničky, instrumentální skladby a klasickou i moderní hudbu.

Karolína Zeťová Photography

Profesionální fotografické služby pro oblast Valašské Meziříčí, Rožnov pod Radhoštěm, Nový Jičín, Hranice i Vsetín. Fotím svatební fotografie, portréty, akty, glamour, dětské a rodinné fotografie. Možnost ateliérového i exteriérového focení. Ateliér v Zašové.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 12:00)

Eva Petřeková

Nabídka fotografických služeb. Fotím novorozeňata, děti, akty, portréty, těhotné, svatby, boudoir a další.

Národní muzeum v přírodě

Národní muzeum v přírodě sdružuje čtyři instituce – dvě na Moravě a dvě v Čechách. Jejich posláním je dokumentovat, ochraňovat a uchovávat více než dvě stě let historie lidového stavitelství a přibližovat způsob života na venkově. Každá z nich odráží kulturu …

Edita Porubská

Nabízíme fotografické služby v ateliéru.